Čepujeme


Radegast Originál 10° (4,0 % vol.) — světlé výčepní pivo

Radegast Premium 12° (5,0 % vol.) — světlý ležák

RadegastVýstavba pivovaru v Nošovicích začala v roce 1965, kdy byl položen jeho základní kámen. První várka piva byla uvařena 3. prosince 1970. V roce 1990 proběhla privatizace pivovaru a vznikla tak společnost Pivovar Radegast a.s. Od roku 1999 je pivovar Radegast součástí pivovarské skupiny Plzeňský Prazdroj, as.. Radegast tak patří do celosvětové rodiny globální skupiny SABMiller plc, druhého největšího výrobce piva na světě.


Plzeňský Prazdroj, světlý ležák 12°

PlzeňJe to pivo, které je odlišné svou hořkostí, je více chmelené. Hořkost je daná tím, že pro chmelení je používán žatecký chmel. Míra té příjemné hořkosti je přitom vyšší než u ostatních piv. Za 163 let se v technologii podařilo vybalancovat hořkou a sladkou chuť tím, že v pivě zůstává zbytek nezkvašeného extraktu, takže bezprostředně po napití je pivo krásně hořké a za pár vteřin začne převládat sladká chuť zbytkového extraktu a plnost piva a pak dostanete chuť se napít znovu.


Velkopopovický Kozel tmavý 10°

KozelVelkopopovický Kozel Černý je vyroben ze speciálních tmavých sladů, a proto i jeho pěna je na rozdíl od přibarvovaných piv tmavá. Má karamelovou chuť s chmelovou příchutí a rubínovou barvu. Toto pivo s objemovým obsahem alkoholu 3,8% patří mezi nejlepší česká černá piva. Důkazem tohoto tvrzení je i sedminásobné ocenění Tmavé pivo roku.


Kofola

Kofola Kořeny značky Kofola můžeme najít už v roce 1883, kdy v v Opavě – Kylešovicích založil opavský lékárník Gustav Hell firmu G.Hell a Comp vyrábějící kromě farmaceutických výrobků, cukrovinek i sodovou vodu a sladové extrakty. V době první republiky se změnila na Hellco a.s. a po válce v říjnu 1945 byla jako německá firma znárodněna a 7. března 1946 byla jako závod č. 41 začleněna do nově ustaveného národního podniku Spojené farmaceutické závody se sídlem v Praze. V říjnu 1952 vznikl potom v rámci VHJ Spofa Praha národní podnik Galena Opava, který měl kromě léčiv rozšířenou výrobu i na jinoúčelové zpracování bylin.

Samotný vznik značky Kofola se vztahuje až ke konci padesátých let dvacátého století, kdy byl v tomto podniku s využitím bylinných a ovocných extraktů a kofeinu namíchaný sirup Kofo a stal se základní složkou jednoho z nejoblíbenějších nápojů dnešní doby a dal vznik i samotnému jménu značky Kofola.

Sirup Kofo se začal dodávat výrobcům nealkoholických nápojů v tehdejším Československu v roce 1962. Prodej sirupu Kofo, a tedy i Kofoly, se po pozvolných nárůstech objemů výroby na začátku šedesátých let začal prudce zvyšovat. Tento nárůst byl spůsobený jednak zvyšujícícm se počtem výrobců Kofoly a jednak obrovským nárůstem její popularity. Šlo o první domácí nápoj kolového typu na československém trhu.

Díky svému úspěchu byla v roce 1966 Kofola zaregistrována jako ochranná známka. Svého zlatého období se Kofola dočkala v letech 1970 - 1972, když po obrovském úspěchu na potravinářské výstavě Ex Plzeň dosáhla její popularita absolutního vrcholu.

Prudký zlom v prodeji Kofoly přinesly změny na českém a slovenském trhu odstartované sametovou revolucí roku 1989. V kolových nápojích se začaly prosazovat zahraniční značky a trh začaly zaplavovat různé druhy levných kolových nápojů.

Koncem 90-tých let se situace začala obracet. V roce 1998 se značka Kofola vrací do regálů velkoobchodů, maloobchodů i potravinových řetězců pod křídly společnosti Santa nápoje a s ní začíná druhá zlatá éra této značky. V roce 2001 se objevuje na českých i slovenských TV svérázná reklamní kampaň, při níž se Kofola poprvé pojí se sloganem Když ji miluješ, není co řešit a obliba a prodeje značky Kofola rychle rostou.

V roce 2004 je na trh uvedena Kofola Citrus a v roce 2006 je Kofola již nejprodávanější značkou kolového nápoje ve 2L lahvi v SR i ČR.



Copyright © 2015 Restaurace Urban 
webdesign  X-STUDIO.cz